Vanliga frågor

Har du några frågor? Vi är alltid redo för att hjälpa till.

Hur returnerar jag ett objekt?

Kontakta oss på: support@corlineyewear.com

Var är ert företag baserat?

Vi är ett svenskbaserat företag.
Kontakta oss på svenska eller engelska, ditt val.

Behöver jag betala några extra avgifter och skatter?

Om ditt land är en del av Europeiska unionen borde det inte finnas några extra avgifter och skatter. Icke-EU-länder kan ha sina egna lagar och förordningar. Vänligen kontakta tullen i ditt land för information om extra avgifter och skatter.

Hur många dagar tar frakten?

Expressfrakt tar vanligtvis 1-2 dagar, kostnad 39 SEK.
Fri frakt tar vanligtvis 3-5 dagar.

Ger du internationell leverans?

Ja, vi tillhandahåller gratis frakt över hela världen.

Vad är dina leveransalternativ?

Vi levererar via post. Du kommer att få ditt Corlin-glasögon i din brevlåda. Om paketet inte passar din brevlåda får du ett textmeddelande när din produkt kommer till närmaste postkontor.

Varför fick jag ingen orderbekräftelse?

Det är viktigt att se till att e-postadressen du anger är korrekt. Gör inte en ny order innan du kontrollerar de två stegen nedan:

Steg 1: Kontrollera bland skräppost. Om du inte hittar e-post fortsätt till steg två.

Steg 2: Kontakta Corlin Eyewear kundsupport. Skicka ett mail med ditt namn till  så supporten kan kontrollera om ordern har registrerats i systemet.